Thursday, May 19, 2011

langit tak selalu cerah

tak sangka bila happy tiba tiba benda buruk jadi lg . .salah aku ke ? yea . .kau memang lelaki paling baik pernah aku jumpa . .ya allah ,aku SUMPAH aku sayang sgt sgt kat kau ! day by day aku tak tahu apa yg tak kena dgn kite nii . .aku tak cukup SETIA ke ? mulut aku mmg LAHANAT kalau tengah marah ,sesape pun boleh sakit hati kot kalau aku CARUT time tengah marah . .aku tak salahkan kau apa yg jadi nii . .maybe benda ni jd sebab aku ,aku tak TUMPUKAN perhatian kat kau . .aku DOWN ! aku ketawa ,aku senyum tapi hati aku ,KAU TAHU tak ??? aku mainkan hati kau ??? aku bodohkan kau ??? yelaaa ,aku tak cukup setia kan ? ? lelaki satu satu nya yg aku sayang TAK PERCAYA kat aku lg . .setiap apa yg aku buad kau pantau kan ? sbb kau TAK PERCAYA KAT AKU ,tp kau selalu cakap . .kau PERCAYA kat aku . .kau ingat aku nak ke semua nii jadi ??
tah laaaaaaaaa . .aku tak dapat nak ckp apa apa lg . .REDHA


byeeeeeeee

No comments:

Post a Comment