Wednesday, May 25, 2011

pahitmanistawarmasin KEHIDUPAN kecik

hyee . .first of all my name NURFAHARA DIZA bte ZAMRI . .aku now 19teen :) muda lg okayy . .im just ORDINARY girl yg mmpunyai HATI dan PERASAAN .aku ambik DIPLOMA HOTEL management at PTPL,shah alam .Sedar tak sedar dah sem 3 aku kat PTPL nii haa . .sedar tak sedar jugak aku dah nak pergi PRACTICAL LOL ! makin lama aku kat PTPL nii ,makin byk laa manusia yg aku jumpa . .HAHA :D (gelak besar) motiff ??? seriously okayy . .mcm mcm org aku jumpa . .yg cantik ,tak cantik ,kurus ,terlebih zat ,yg control macho ,seweet talker ,yg bajet cantik . .eyhhhh ! mcm mcm laa jenis org aku jumpa . .sepanjang aku tempuh college life mcm mcm yg jadi dalam hidup aku . .sedih ,ketawa,gembira,kecewa,bengang,marah,malu dll ,semua perasaan ni aku dah alami . .okayy this half of my classmate



this is my batch DHP march '02 2010dalam ketawa ade sedih . .HAHA ,yess aku mmg seorang yang suka KETAWA . .eventhough ade masalah ,aku still boleh ketawa . .hee . .dah ramai org aku BERKAWAN . .mcm mcm ragam org, aku KAWAN . .yg high tempreture ,talam dua muka (depan aku baik ,belakang aku mcm tett) ,yg pentingkan diri sendiri,yg pemalu,yg happy go lucky. .haihhh ,byk lgi laaa . .kadang kadang hidup mcm KARMA kann ??? ape yg jadi dalam hidup aku sekarang ,aku REDHA . .maybe tuhan nak uji kesabaran aku ,tunjukkan kat aku siapa mereka disebaliknya.KAWAN ?? apa erti nya kawan ?? huh ! aku mahu lupakan kesah lama ,aku tidak salahkan sesiapa . .sebaliknya aku patut mendengar nasihat ibu dan buah hati aku ,dua insan yg selalu berpesan kat aku : KAKAK ,kawan rapat mcm mana pun jgn menceritakan apa apa benda yg terlalu peribadi,satu hari nanti dia akan musnahkan hidup kau . .buah hati berpesan : jgn terlalu rapat suatu hari nanti kau yg susah ,semester 1 ,2 mungkin kau boleh rapat bagai isi dengan kuku once kau dah terkena nanti baru kau tahu and yess ! this is COLLEGE life ,i must face it eventhough its really hurts me alott SAYANG :'(
 at last aku TENANG sekarang ,aku dijauhkan daripada mereka yg tidak ditakdirkan menjadi sebahagian dari hidup aku .Saat aku TERJATUH, TERDUDUK ! mengalirkan air mata aku masih beruntung aku didekati oleh mereka yg menyayangi dan betul betul ikhlas menerima aku . .mereka ialah FAMILY aku ,buah hati aku ,kwn kwn aku . .yg tak rapat menjadi semakin rapat . .mereka sentiasa ada semasa aku sgt sgt DOWN !
alhamdulilah ,hidup aku sekarang amat TENANG . .thanks GOD :)

aku SAYANG MEREKA

 buah hati : sentiasa SUPPORT aku . .ILY sayang :)


syibratul safwah & nazerul azrin : sentiasa bersama aku


azrina anuar : menangis ,ketawa sentiasa bersama di rumah sewa :)


keishatatyana : sentiasa berlaku adil ,ILY sayang


shela : kak lang wa curi lu punya pic lg . .HAHA . .ini kak lang sgt best ! wa suka dia :)


hannah hashim : kau ckp pic nii buruk kan ??? lantak aaa ,aku simpan jugak buad KENANGAN okayy :D
teman GOSSIP aku ,but we are not over limit okayy . .sentiasa memberi pendapat ,nasihat antara satu sama lain


wawa jamaluddin : dia nii dah mcm kakak aku laa . dia pun sama ,selalu bg nasihat . .wa ,aku simpan lg pic nii tao . .HAHA :D

p/s : kepada sesiapa yg tiada disini ,bukan nyaa aku tak suka kwn dengan korang ,THINK POSITIVE okayy  ! kecik sayang KORANG jgk :D

No comments:

Post a Comment