Saturday, December 31, 2011

end of 2011

ouh hello babe ,dah lama kot aku tak update blog nii . .almost half years kot kann :) hee ,actually aku tak suka ouhh this year ,but its okay im glad still alive duh :D . .too many things yang jadi kat aku masa prac in langkawi until now . .haihhh ,nak mengeluh sgt pun tak bole kannn . .hmm ,2011 nii byk sgt mengajar aku supaya bersabar dengan setiap dugaan yang datang dlm hidup aku -__-
yang paling tak bole blaa tahun nii memang tahun aku menangess ! aishhh . .mcm tak percaya laa kan ,aku nii asyik nanges jeaaa . .APTB ! after break up with him ,aku teruskan hidup mcm biasa laa kan :) nothing special pun this year and close with other guy and yeahh . .tak tao laa mcm mana both of us bole close sampai mcm nii . .ehh ,dh laaa . .nak cerita sgt pun tak bole . i just hope 2012 will be more nice to me . .INSYAALLAH ,amin :)

No comments:

Post a Comment